..

Vi har bråkat mycket nu i flera år du och jag,
O jag vet med säkerhet att det sitter kvar sen barn,
För jag känner mig så sviken så bortglömt och hatad,
För åren gjorde att hela familjen blev skadad,
När jag ser dig ledsen när du gråter svider det,
Och tro mig när jag säger att jag faktiskt lider av det,
För även fast vi haft det knas så vill jag se dig glad,
O jag önskar jag kunde komma fram till dig när jag e svag,
Men det kommer aldrig att ske för ja har svårt att prata,
Så snälla acceptera att så kommer det alltid vara,
Det finns så många saker som du sårat mig med,
Speciellt det gånger du inte fanns när jag led,
Jag har alltid känt mig överflödig för att ingen hade tid,
Jag grät ögonen ur mig men ingen fanns bredvid,
Det finns så mycket saker men det skulle ta en evighet,
Ett beats på flera år? Jag undrar det….

Vi har haft det väldigt svårt och vi har det än idag
Men jag orkar inte längre så nu har jag ett förslag,
Kan du försöka bättra dig så bättrar jag mig,
Det kan jag lova dig på hedersord,
För jag vill att du ska stanna som min egna far,
Att vi inte håller sams sårar mig mer än nått annat,
För jag vill ha dig här fan jag saknar min pappa,
Vi har sårat vi har tjafsat vi har klandrat varandra,
jag önskar att vi kunnat haft det som alla andra,
Men det förflutna kommer endå aldrig gå att ändra på,
För varje gång jag tänker på det faller jag ut i gråt,
Funderar på hur situationen kunde gå så snett,
Och att treva vidare nu efteråt var inte lätt,
Så kan vi inte hålla sams det bästa vi kan,
Tills vi når det andra människor kallar relation,
För jag älskar dig pappa mer än vad du tror

Kommentarer
Postat av: rebecka

älskling,, jag faller en tår när jag läser det.

jag vet att du menar pappa hela tiden.

jag kommer ihåg telefon samtalen förr..

hur du hade det..

jag önskade jag fanns då för dig som jag gör nu..

dygnet runt, ring mig så fort det är ngt.

alltid öppet för dig, tjugofyra sju babbyy

snälla, gör inget dumt.

för jag vet innerst inne att du klarar det..

men inte ensam !

jag älskar dig bästavän

2010-04-05 @ 01:16:33
URL: http://rebeckajohansen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0