JAG VILL UTOMLANDS NU

allting kan gå i tu
men ett hjärta kan gå i tusen bitar
säger du att du är min vän
så är du kanske det.
LALALALA sjunger på denna sång nu.
har super tråkigt!
det är inte bra :(
just nu har jag lust att åka utomlands.
vart som helst, spanien, turkiet, grekland, kroatien
eller något annat varmt land.
och bara ligga där och softa och ha det gött.
jag tror inte jag klarar mig utan robin,
men ibland får man lida.
för vill man utomlands så vill man.
mina andra önskemål:
jag vill ha massa kläder, smink och sånt.
jag vill ha sommar så det ryker om det.
jag vill ha en jävligt rolig kväll med rebecka & lisa.
jag vill ha ett fint rum.
jag vill ha en familj som aldrig bråkar.
och massa mer.
men nu ska jag tvätta av mig sminket och bädda
ner mig själv i sängen och nana.
får se om robin kmr hem snart så ringer jag säkert han.
men ha det gott!
KÖÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0