IT'S GONNA TAKE A LOT TO DRAG ME AWAY FROM YOU, THERE'S NOTHING THAT A HUNDRED MEN OR MORE COULD EVER DO

skola idag som vanligt. det var seeegt.
men om ungefär 2 timmar ska jag ha fotbolls träning.
det är najs.
fast det är dåligt väder ute och regnar lite.
det är bajs.
men annars är livet super bra och allt är kanon.
så jag klagar inte :D
jag längtar te helgen, antingen blir det:
stan elr kusten elr udevalla med becka elr sova hos sigrid.
så det finns en hel del att välja på ;)
men jag är nästan helt säker på att det blir sigrid.
men nu ska jag droga tv i nån timma och sen träning.
PUSS



_____________________________________________________________

Vi möter så många och lämnar så få. Men ensamma går vi på vägen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0