KEEP ON WALKING

tänker på tiden, tänker tillbaks,
en gång va de bra men allt e knas,
de va vi två men allt e slut,
som du vet hitta vägen ut .
tänker på tiden , tänker tillbaks
en gång va de bra men allt e knas,
de va vi två men allt e slut, som du vet hitta vägen ut

vi hade de bra men de fuck allting,
måste släppa mina känslor som ingeting,
jag vill glömma dig - men fan de e svårt.
ja ett liv utan dig de e jävligt hårt.
många gånger har ja funderat,
tänker på saker, vill inte mera.
pallar inte skiten som snurrar runt i huvet,
ligger där & släpper tårar på min kudde.
du vet vem du e vill inte nämna dig,
kan inte ej tänka på när du va min tjej.
men aldrig igen , jag vill inte mera,
pallar inte , shiet de finns flera .
okej ja e full, men ja skriver ändå,
säger de igen nu hejdå förlåt0
jag ber om ursäkt för allt. du får ha de så bra.
puss på dig gumman - måste lägga av .

du & jag var de en gång
säger hejdå med en sång.
många gånger tänker ja på,
då när de va vi två .
vill inte , kan inte mera
jag vet att de finns flera.
hejdå ha de så bra nu,
även fast de e slut .

tänker på tiden, tänker tillbaks,
en gång va de bra men allt e knas,
de va vi två men allt e slut,
som du vet hitta vägen ut .
tänker på tiden , tänker tillbaks
en gång va de bra men allt e knas,
de va vi två men allt e slut, som du vet hitta vägen ut


jag ligger här & tänker, jag kan inte fatta.
va som hände jag vill inte skratta,
tänker på saken som vi gjorde då
okej de e svårt men försöker ändå.
att du va min tjej , du va mer än så,
du va allt för men va tvungen att gå .
jag ser stjärner där ute, tänker på oss,
men klara inte mer som du vet förstås.
kan du höra vad ja säger, hör du mig,
hör du denna låt , säg mig hör du mig
de är en fråga vill inte höra svar 
vill inte höra dig , inte höra tillbaks,
de finns fler, jag vet att de finns ,
du sårade mig så som du minns.
ber om ursäkt för allt ha de så bra
puss på dig gumman , måste lägga av .

du & jag var de en gång
säger hejdå med en sång.
många gånger tänker ja på,
då när de va vi två .
vill inte , kan inte mera
jag vet att de finns flera.
hejdå ha de så bra nu,
även fast de e slut .

tänker på tiden, tänker tillbaks,
en gång va de bra men allt e knas,
de va vi två men allt e slut,
som du vet hitta vägen ut .
tänker på tiden , tänker tillbaks
en gång va de bra men allt e knas,
de va vi två men allt e slut, som du vet hitta vägen ut



Kommentarer
Postat av: sara

tack vare mig så visste du att den låten fanns.

2010-05-05 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0