WILL YOU REMEMBER ME AFTER I AM DEAD?

uppdateringen just nu är inte på topp men jag är väldigt upptagen just nu.
mycket tankar som jag måste reda ut, många vänner & så mkt annat.

idag så har vi iaf haft fotbolls turnering i skolan.
jag stog i mål för mitt lag, det bästa laget. alltså 7c
det gick faktist sjukt bra.
vi var alla matcher förutom en som vi kom lika.
och i finalen så spelade vi lika och då blev det straffar.
och jag räddade alla straffarna och vi vann :D
jag är överlycklig just nu!
jag har inte spelat som målvakt på över 1 år nästan.

ikv så ska jag kanske ut med mimmi och några fler och ha skoj elr
så åker jag på fotbolls träning.
men ska lyssna musik nu så

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0