Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

Börjar med desamma för har tråkigt!
Vet inte om dem 15 sakerna om mig är så intressanta,
men skit samma!




- Hästar är mitt liv.
- Jag blir väldigt lätt kär i någon.
- Jag är bisexuell.
- Jag är väldigt noga med att alla ska behandlas likadant även fast dem är,
mörkhyade, ser annurlunda ut, är homosexuella och sådana saker.
- Jag älskar mina underbara vänner så otroligt mycket!
- Mina föräldrar är skilda sen två år tillbaka.
- Jag är inne på datorn alldeles för mycket.
- Om jag typ ska sitta stil eller något typ som när jag kollar film,
eller lutar mig mot någon, håller om någon osv börjar typ kroppen
rycka och göra cp rörelser, as störande!
- Jag fullkomligt älskar att bada!
- Jag har jätte lätt för att lära känna nya människor, tjötar på om allt med alla!
- Har som sagt väldigt svårt för att hålla tyst.
- Jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig, jag kör mitt eget race!!
- Jag älskar att spela gitarr & sjunga egen skrivna låtar.
- Jag skriver typ alltid en massa texter.
- Jag är inte rädd för något, möjligtvis lite för ormar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0