Keep On Dancing Till The World Ends

hejhej!
igår åkte jag då till gårn där vi grillade och hade kul i typ 2 timmar.
sen så åkte vi moppe till ua i en timma, fyfan vad kallt det var!
det var jag, anders & daniel och vi sov hos anders.
hade galet kul!
så mååndet idag är det allt värt.
lite galna och otroligt fula bilder kommer nog upp imorgon för orkar inte ladda in på datan idag.
är verkligen helt slut!
sov två timmar inatt.
åkte buss klockan 11 till kampenhof sen var jag med carro typ en halvtimma och tog 12.30 bussen hem.
sen har familjen spelat brännboll & fotboll.
kan inte resa mig upp ens för jag ramlar ihop.
jaja, ska äta nu & njuta lite av vädret.
sen duscha och krypa till kojs tidigt idag.
pusspussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0