SOMEONE LIKE YOU

tjingeling.
nyss hemkommen från världens värsta träning!
har aldrig tränat så här hårt förut under hela mitt liv.
har så ont i hela kroppen och kan knappt gå!
aja, jag behöver de ju men liksom andra fotbollsträningen på typ 3 år,
är ju helt totalt slut.

ska snart gå ner och duscha och sen gå och lägga mig ganska tidigt.
senaste 1 iaf!

inatt så dygnade jag såklart, så dum haha.
första dagen i skolan på de, bajs.
har verkligen inte fattat att skolan börjar än dom måste driva eller något.

längtar tills på torsdag för då ska jag kanske göra något jag velat jätte
länge men som inte blivit av, thihihi (a)

men ska nana nu
pusshej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0