You keep telling me to grow up Get a job and stop the kid stuff

min senaste kyss var - med victor
jag kan inte äta när killar ser på, tränar
jag ljuger när jag säger att ja är glad, men ser ut som ett vrak
är det något jag är bra på så är det att vara cp
jag tänder på killar med snygg kropp
mina tjejvänner är bäst i världen
det sexigaste yrket är snickare & brandman
jag brukar skratta åt allt
jag har insett att jag måste göra något åt mitt liv
jag brukar aldrig gå någonstans utan min mobil
ögongodis är min underbara pojkvän & en massa snygga skådespelare
i skrivande stund så har jag sjukt tråkigt
det senaste någon sa till dig var kommer du eller?
det sista du sa högt till någon var ja, eller vet inte
just nu känner jag mig rastlös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0