min underbara

åh älskling.
det finns så mycket jag vill säga om hur underbar du är.
jag vet att vi inte känner varandra utan och innan, men jag längtar efter att lära känna dig bättre och bättre för varje dag som går.
menar, hur kul hade det varit om man redan visste allt om varandra?
du lyser upp mina dagar, hur jobbigt jag än har det.
Du bryr dig så otroligt mycket och finns alltid där.
Jag vet att jag ofta gör många dumma saker, många fel jag är inte enkel att ha att göra med.
Förlåt för allt dumt jag gör och otroligt mycket tack för att du inte ger upp med mig!
Jag är så otroligt glad för att vi började prata för några månader sen, det ledde ju hit.
Vi har båda varit nära på att ge upp det här med oss, men kämpat på endå.
Är så otroligt glad för att jag har dig, jag lämnar aldrig din sida.
finns så otroligt mycket mer jag vill säga men har svårt att få ut det i ord.
så avslutar med några av dem ord jag tycker har starkast mening och som jag menar när jag säger det till dig.
jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0