save the world

tjingeling!
förlåt för att jag typ inte bloggar något men har lite svårt att hänga med.
jjaja, idag så har jag vart på sommarskolan (som vanligt), sen åkte jag hem och sov i typ 2 timmar
och sen åkte jag, älskling, tina, almin & jesper te stigen och badade.
var riktigt varmt i vattnet faktist!
sen tog jag 9 bussen hem och sen dess har jag chillat, ätit jordgubbar med grädde och socker, mumma!
kommer nog inte kunna blogga så mkt under veckan.
men ni når mig ju alltid på mobilen.
tänkte bara skriva vad som händer i veckan så ni vet vad jag håller på med.

imorgon: sommarskola sen städa hela huset, diska osv, färga håret och sen bada med sara.
torsdag: sommarskola, sen följer victor med mig hem.
fredag: filmkväll hos victor med tina och almin, sen sover jag troligen hos victor.
lördag: vaknar upp hos victor och är väl där ett tag sen typ hem och sova lr ngt.
söndag: ingen aning.

jaja, väldigt intressant att läsa, men ska hitta på något annat nu.
tjao!

fick bli en gammal go bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0