En vacker saga utan vackert slut

Hejhej!
Åkte till överby vid typ 12 idag, så har gick där till typ 5.
Var sedan i fla o tjötade några timmar med emma o nån mer.
Tänkte bara säga av jag köpte:
En typ rosasöt topp, underbar under ett par höga shorts!
Foundation, tamponger, hårfärg (blonda slinger) &
ett blått hårband med stjärnor på, alltid bra att ha!
+ att jag ladda på mobilen med 200, det var på tiden.
köpte säkert något mer men som jag inte kommer på nu.
ska gå och lägga mig om en liten stund här.
fan vad jag längtar till praoen!
en soft vecka i syrrans klass o en gammal lärare,
sova en timma extra varje dag o bara ha allmänt kul.
orkar inte med den här jävla skit skolan längre.
jaja,
hejvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0