fråge time

har fått en massa frågor dom senaste månaderna från både fega anonyma och duktiga
personer som vågar stå för vem dom är.
och eftersom att jag är så stolt och säker glad för vem jag är tänker jag besvara frågorna!

Fråga 1.
Är det sant att du är bisexuell?
Ja det är sant och jag är så sjukt stolt och glad för det!

Fråga 2.
Vad är för & nackdelar med att vara bisexuell?
Nackdelar är väl att en del folk har svårt för att acceptera
bi/homosexuella och tycker man är äcklig osv.
En annan nackdel är att ens tjejkompisar blir osäkra om man
typ ger en kompis puss, tar en på patten på skämt osv &
att om man typ pussar en tjej nu som jag kunde göra förr innan jag visste
att jag var bi är jag ju typ otrogen nu.

Fördelar är ju att man kan bli kär i vem som helst oavsett kön och
det är så jävla underbart!


Fråga 3.
Har du haft sex med en tjej?
Jag svarar rent ut att ja det har jag och det känns lika bra
som att göra det med en kille, nästan goare.


Fråga 4.
Är du oskuld?
Eftersom att jag alltid svarar ärligt så nej jag är inte oskuld.

Fråga 5.
Varför var du typ ''emo'' ett tag?
För att jag tycker det är så otroligt fint och jag ville vara annurlunda.
Jag saknar fortfarande den perioden men nu känner jag mig säker så
som jag är nu.


Fråga 6.
Har du cuttat dig?
Ja det har jag, men jag är stolt över mina ärr för dom har fått
mig att klara mig igenom så mycket.
Jag bär mina ärr som medaljer.


Fråga 7.
Det står att du är gift med någon emma på facebook, är det sant eller gillar du henne?
Haha, nejnejnej.
Jag och emma är bara kompisar och kommer föralltid vara!


Fråga 8.
Är du kär i någon just nu och i vem isf?
Kär o kär, jag gillar någon väldigt mycket just nu men
jag håller fortfarande på att bearbeta saknaden och sorgen från
två personer jag gillat innan så det är lite tufft att få känslor för någon
ny igen men jag försöker tackla det så gott som det går.


Fråga 9.
Är det sant att du försökt tagit livet av dig?
Ja det är 100% sant.
Jag har haft en så sjukt jobbig period i mitt liv dom senaste 2 åren
och ibland blir det för mycket, så som det blev i oktober 2010
och jag försökte ta mitt liv, som tur så överlevde jag och det är jag så grymt glad för!
Klart att allt känns jobbigt ibland och det känns som att man inte orkar leva mer,
men det är bara att kämpa på och tänka på att snart blir det bättre igen.


Fråga 10.
Du är väldigt ofta med anders amundsson, är det något mellan er?
haha nejnejnej ännu en gång.
Anders är en utav mina absolut bästa vänner, jag kan prata om precis allt med honom.
Han vet om saker om mig som ingen annan vet, och han får mig alltid på bra humör.
Utan anders vet jag inte om jag hade stått här idag.
& snart ska han åka till usa i ett år, fyfan vad man kommer sakna han ;////


Fråga 11.
Vad är igentligen din naturliga hårfärg?
Haha, jadu har ju haft massa olika färger i mitt hår, just nu har jag väl typ
regnbågens färger haha!
Men faktist så är min riktigt hårfärg typ råttfärgad, inte särskilt snyggt men.



Har fått en hel del frågor men som jag inte orkar besvara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0