snälla bli min

tjenis penis!
har haft fullt upp senaste dagarna så har inte hunnit skriva här så det är väl dags nu.
har nyss duschat, ätit frulle & kollat på tv.
igår var en riktigt rolig kväll med massa folk.
åkte raggarbil med massa folk, trångt men otroligt kul!
tog 11 bussen hem, låg och smsa med folk och somnade runt 1.
idag ska jag typ diska & städa och sånt för måste tjäna lite extra pengar till en resa
som troligen blir av någon gång i sommar, thiihih.
vet inte vad jag ska skriva mer så bäst jag slutar innan jag börjar babbla på om massa.
jo förresten är nästan blond nu för dom som har missat det.
& slänger in en bildbomb om en stund trorja.
pusshaj sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0