EN SÅ OTROLIGT STARK MÄNNISKA

Fick ett sms tidigare idag av en gammal flickvän som numera är en saknad vän.
Världens starkaste person.
Gick nyss in och tittade på hennes profil på fb att hon ändrat namn till Alexander och ändrat
kön till man.
Är så sjukt stolt över dig!
Du har verkligen kämpat för det här i hela ditt liv.
Du gav verkligen inte upp.
Du har fått tagit så sjukt mkt skit så de är inte sant.
Du är nog den starkaste människa jag känner och jag är så glad för jag har fått lärt känna dig
för du har lärt mig så sjukt mycket.
Saknar dig som fan, och lycka till med fortsättningen av ditt liv.
Strunta i vad folk säger för nu är din önskan äntligen uppfylld och lev underbart nu.

Rebecca/Alexander <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0