JU MER DOM SPOTTAR PÅ MIG, DESTO FORTARE KOMMER JAG BLOMMA

tjabba.
tänkte berätta om kvällen igår.

tog 5 bussen ut te fla och mötte upp rebecka.
gick omkring och kollade lite med henne på alla som spela oså.
sen lite för 9 så mötte jag upp sofia och sandra och så hoppade vi tre på bussen te stigen.
där gick vi av hos en kompis för att kolla om det var ngt rööj där men ne så vi GICK tbx
till fla igen.
sen härjade vi i centrum i några timmar, var med gött folk och hade väldigt roligt faktist.
sen halv 12 så började jag och emma GÅ till stigen.
var framme hos emma typ halv 1 xD
sen så drog vi igång en film och tjötade lite.
runt halv 3 gick jag och satte mig och vänta på bussen, som aldrig kom.
så världens underbaraste robin körde hem mig, så sjukt snällt gjort!
så somnade runt halv 5, 5 igår.
vaknade runt 3 idag åt mat och nu sitter jag här.

idag på färgelanda cup som händer en gång om året,
blir det att sitta hemma för de går ingen jävla fittbuss.
KUL!
aja hejhej.

fyfan, att du kunde sjuka såhär lågt.
tänk att jag trodde så fel om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0