LET IT RAIN OVER ME

tjingeling.
nyss hemkommen efter att ha varit och fikat med min kontaktperson.
när jag kom in i huset så var de fullt med rök så trodde typ de brann så sprang in i köket,
men då var de bara syskonen blomqvist som gjorde mat, så de förklarar ju en del.

igår så följde jag med på alva & linnea fotbollsträning helt spontant,
var så jävla sugen på att spela har fan inte tränat fotboll på 3,5 år typ.
uppvärmningen var att springa ca 3,5 km på 10 minuter, fyfan säger jag bara,
var helt slut då, och bara yaay 1,5 timmar kvar.
så idag kan jag knappt gå, har sån jävla träningsvärk i hela kroppen!

idag vettefan riktigt vad som händer resten av dagen men de får vi se.
pusshaj

jag, linnea och alva. underbara systrar <3

Kommentarer
Postat av: alva

bästa systrarna ;) <3

2011-08-27 @ 14:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0