STOLT BISEXUELL <3

usch är så trött, arg och irreterad.
får jag vet inte hur många kommentarer och frågor varje dag.
om att jag är bisexuell.
JA, JAG ÄR BI!
har ni något problem med det så kan ni köra upp det någonstans och försvinn härifrån.
jag är så otroligt glad för att jag är bi, jag kan ju bli kär i vem som helst, oavsett kön.
jag kan se en tjej och tänka hon var snygg, eller henne skulle man kunna ragga på,
men det händer mer sällan.
och tjej får jag mer starkare känslor för, de e svårta att besrkiva.

och nu ska jag skriva av mig om några saker jag stör mig på så otroligt.
NEJ JAG TÄNDER INTE PÅ MINA TJEJKOMPISAR ELLER GILLAR DOM,
BLIR SÅ TRÖTT PÅ ATT TJEJER TYP INTE VÅGAR BYTA OM FRAMFÖR MIG LÄNGRE ÅSÅNT,
JAG TÄNDER INTE PÅ DE ELLER TÄNKER PÅ DE SÄTTET OM DE INTE ÄR NÅGON JAG ÄR KÄR I!
FATTTAAA!!

OCH JAG VILL INTE HA EN TREKANT BARA FÖR ATT JAG ÄR BI!

är det något mer ni undrar över så bara fråga på, jag svarar!

och jag kan meddela att jag har haft känslor från och till för en tjej nu hela tiden,
och jag skäms verkligen inte.

fyfan vad glad jag är för att jag är bi, bästa nånsin!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Stå på dig, Emilia!

Kram! :D

2011-08-29 @ 22:26:44
Postat av: Pierre

aa det e gött det emilia (Y) blev lite besviken över att du inte vill ha trekant men"/ haha :D

2011-08-29 @ 22:49:04
Postat av: Michaelaa!

sååå jävla bra skrivet , jag tycker du e grym emilia!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0