BAAAJS PÅÅÅ MITTTT HÅÅÅR

tjingeling!
ska snart krypa till kojs, ja jag ska lägga mig tidigt, ja på sommarlovet.
för imorgon/idag ska jag gå upp tidigt och åka te bäckefors och träffa en saknad vän.
riktigt riktigt trevligt!
sen blire nog att åka ut te älskling en stund.

idag så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, sprungit några km, badat, grejat med ved & färgat håret
ännu mer vitt & fult och nu är det ännu mer slitnare, love!
blir så svart nästa gång.

jaja blir att krypa ner ensam i sängen för att goosi har sitt jävla bajs jobb.
saknar ihjäl mig.

jaja pusspuss!

mitt slitna korta gula underbara hår!! <3 (fast nu är det lite kortare, lite vitare & lite slitnare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0