dildo

har känt en sån stor saknad av en underbar vän idag!
så ville skriva av mig och så lite.
du har varit min bästa vän, min värsta ovän, mitt största hat, mitt liv, och min vän.
ingen kommer någonsin komma så när mig som du gjort.
du vet precis allt om mig, ALLT!
min bästavän i 5 jävla år, fyfan vad kul vi har haft.
fyfan vad vi har bråkat, snackat skit och hatat varandra.
men äkta vänner bråkar.
det kommer aldrig bli som förr, men jag vill försöka laga det som går.
är så glad för att vi har funnit varandra igen.
dildo, kondom.
canserbarn, pensionär
D k R e
mästersugarN
fyfan vad galna vi har varit!
älskar dig och hoppas verkligen du läser dethär










har typ 100000000 bilder till på oss men orkar inte ladda upp mer!


Kommentarer
Postat av: dildo

har aldrig hatat varandra, bara älskat <3

börjar fan grina :(

2011-07-10 @ 20:00:56
Postat av: Anonym

du ljög.misstänkte det

2011-07-10 @ 21:19:55
URL: http://www.michellelindhe.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0