FÖRLÅT ATT JAG ALDRIG SAGT FÖRLÅT

tjabba,
ska snart krypa till kojs tänkte bara skriva lite så ni vet att jag lever.
idag så gick jag upp runt halv 11 och typ käka frukost och chilla framför tvn.
sen runt typ halv 2 kom sara så då tog vi hennes moppe och åkte upp till bäckefors.
träffade en riktigt saknad vän där, badade & åt på sibylla, mumma!
kom hem runt kvart i 5, drog då på smink och bytte om och åkte sen ut till älskling.
kom hem lite efter 11 och har sen dess softat.
imorgon blire att åka till kusten i några dagar.
ska bli gött att få komma iväg lite, tänka osv.
jaja men ska upp tidigt så natti!

du förgyller mina dagar, ger mig ett leende på läpparna när allt är svårt.
utan dig så är jag ingenting.
älskar dig så otroligt mkt!
victor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0