INSPERATION

Fick lägga in lite insperations bilder, snygga kläder, smycken osv på brist av annat att skriva.
Har insett av några av dom här bilderna (och några till) att:
¤ Att jag ska börja gå i högklackat/kilklack även till vardags
¤ Att det är så sjukt snyggt med strumpor i skorna som syns
¤ Att jag måste införskaffa mig några mer smycken och väskor
¤ Att små runda solglasögon är fruktanssvärt snyggt
¤ Att jag måste nog börja använda kjolar för det är förbaskat snyggt, även fast jag inte brukar tycka om kjolar.

Nu till några andra saker om mig:
¤ Jag går nästan aldrig någonstans utan läppstift på mig
¤ Kavaj & höga shorts är mina absoluta favorit plagg och används flitigt
¤ Jag har kort hår
¤ Absoluta favorit affärerna är, HM, MONKI, NELLY, GINA, BIKBOK M.M













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0