om du lämnade mig nu

Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick klämma i mig massa mat
Vad gjorde du kl 08 i morse? hade lektion
Vad gjorde du för 15 min sedan? åt god mat
Det sista du sa högt? hejdåå
Det senaste någon sa till dig: hejhej
Vad har du druckit idag? vatten
Vad var det senaste du åt? smörgås o jordgubbskräm
Vad var det senaste du köpte? choklad <3
Vad är det för färg på din ytterdörr? mörk brun
Vad är det för väder hos dig nu? blåsigt o molnigt
Godaste glassmaken? vene nån vanilj med choklad kanske
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? japp
Sover du tungt? beror på
Drömmer du mardrömmar? det händer
Trivs du med din skola? nope
Favoritklädsel? leggins, short o nån snygg topp
Favoritlåt just nu? Feels like home med edwina hayes
Vad ser du om du tittar till höger? en hylla med en bok
Vad gör dig glad just nu? att jag vet att jag har världens underbaraste vänner
Vad ska du göra härnäst? sitta här några timmar till
Höger el vänsterhänt? Högerhänt 
Humör just nu? sur, ledsen o trött som ett as
Favoritgodis? choklad & bubbliz <3
Kläder just nu? jeans, linne o kofta
Sommarplaner? bada en massa, va på kusten o ha de grymt kul!
Hur många kuddar sover du med? har typ 8 i sängen men 2 under huvudet
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska
Vad är viktigast för dig? mina vänner & familjen
Är du kittlig? haha oja
Snarkar du? idet kan väl inte jag veta 
Stjärntecken? skorpinionen
Äckligaste insekten? tusefotingar
Stökigt el välstädat? stökigt <3
Vad längtar du mest efter just nu? att må bra igeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0