And now you're gone it's like an echo in my head, And I remember every word you said


Några dagar, så hopplöst förälskad
Men som vanligt, ensam och lämnad
Jag vet att du inte kan hjälpa hur det är
Det värsta som finns är att vara olyckligt kär
Det svider så när du säger att det är försent
Dom fina orden du säger smeker så lent
Varför ska hon finnas till och förstöra allt
Du finns fan överallt
När vi går förbi varandra i skolan slås blicken snabbt ner
Det gör så ont att se dig men när du går förbi jag ler
När vi väl står där och ska prata får jag inte fram ett ord
Allt är så svårt att lösa, världens svåraste korsord
Men ondast gör det att jag hade chansen
Men jag märkte det inte så jag hann aldrig ta den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0