1

skulle ha vart en månad idag..

Även om jag vill o även om jag tror,
att du är borta ur mitt liv även fast du svor,
på att de alltid skulle vara vi att vara du o jag.
Jag vill hata dej men älskar dej mer varje dag.
Men du va speciell du har mitt hjärta i min hand
men du har glömt bort mej  helt nu för du rinner ut som sand.
När jag tänker tillbaka så fäller jag en tår,
när du låg här bredvid känns precis  som igår.
När jag skriver det här river jag ut gammla minnen,
jag känner sakta tårarna rinna nerför kinden.
Ja hade glömtde, hur mycket du betyder,
Va falskt att allt är borta allting svider.
Att inte kunna prata som vi gjorde förut,
det ger mej en känsla av att livet e slut.

Kärlek va e de för nått skit den hittar aldrig hit, nej den når aldrig fram
varför äre såhär, Va ska man göra nu, När kärleken är slut ja hittar inte ut
varför blev de såhär.

Att leva utan dej ja har lärt mej me tiden.
Du o ja va inte menat för varann i livet.
Kärlek kommer kärlek går jag trodde att jag glömt dej,
men alla minnen alla dagar påminner mej.
jag känner inte kärlek längremen jag känner saknad,
ett stort tomt hål det är dej som jag saknar.

Kärlek va e de för nått skit den hittar aldrig hit, nej den når aldrig fram
varför äre såhär, Va ska man göra nu, När kärleken är slut ja hittar inte ut
varför blev de såhär.


fan att det skulle bli såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0