DAGENS PLANER OCH PROBLEM

imorse när jag vaknade så:
var jag trött, hade fet hy, hade mascara under ögonen, fett hår, samma kläder som igår,
fet mage som vanligt, hade stökigt rum, en rörig säng och saknade robin.

så nu ska jag:
ta en dusch, göra hårinpackning, ta bort allt smink, byta kläder, städa rummet, fixa till sängen,
ringa robin och börja banta. Och om jag orkar så gör jag en ansikt mask och måglar naglarna också.

Så detta är början av dagens planer senare ska jag på påskmiddag med släkten och sen så
vet jag inte vad dagen bjuder på för äventyr.
men jag får väl vänta och se.
Slänger säkert in någon outfit bild elr något senare.
Men nu ska jag ner och ta en skön dusch!
PUSS

Kommentarer
Postat av: j0lin

hahah skön !

2010-04-02 @ 13:20:01
URL: http://astrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0