DILDO

1. Vad heter han/hon? rebecka dildo johansen
2. Hur gammal är han/hon? fyller 14
3. När träffades ni sist? skolan förit
4. Är hon/han snygg? hahah, hon tror hon är snyggare än mig, men det är hon dock inte!
5. Brukar han/hon färga håret? jaa. just nu är hon morot
6. Vilka färger har han/hon haft? massa fjortis färger
7. Vad har han/hon för parfym? en som luktar bajs
8. Är han/hon galen? ehh. jag är galnast.
9. Vad är erat första minne? jag och rebecka tror de var höfers cup 05
10. Har ni många minnen ihop? hahah, om vi har?
11. Vart bor han/hon? i ödemarken
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, inte än iaf
13. Är du avundsjuk på honom/henne? klart som fan, ge mig hennes liv
14. Vad heter hans/hons syskon?  ricki, timmy och gina (:
15. När träffades ni första gången? höfers 05
16. Hur träffades ni? internet, sen träffades vi coola som vi är
17. Vad går han/hon i för sporter? euhm.. ingen den fjanten.
18. Vad kan han/hon göra på helgerna? super sig full med mig och sen knulla vi (:
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan? vara med mig såklart (a) och massa annat skoj
20. Har ni haft sex? om vi har? var det dagens eller?
21. Har ni pussats? japp
22. Brukar ni säga att ni säga att ni älskar varandra? japp
23. Har han/hon fräknar? nope
24. Har ni kollat på film någon gång? jaaa, men vi brukar inte kolla så mkt på filmen..
25. Har ni bråkat någon gång? hahaha ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? jaaa, stört lipa vettu
28. Har du sett han/hon gråta? japp
29. Vad gjorde du då? krama om henne & trösta henne gullig som jag är (a)
30. Har du sett han/hon vara riktigt arg? hahaha jaa!
31. Har han/hon sett dig gråta? ahahaha, ett X antal gånger
32. Vad ska ni göra i sommar? vi ska te kusten och gå på upptäcksfärder
33. Har han/hon svikit dig någon gång? nån gång
34. Har ni pratat i telefon någon gång? eh ja
35. Vad skulle du göra om han/hon dog? bli jävligt ledsen.. men jag skulle levt för henne och uppfylla hennes önskningar
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? föralltid
38. Vad är det bästa med honom/henne? allt..
39. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? hennes hårfärg.. jävla morot
40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? nej, jag ska ha allt själv :C
41. Hur ser hans/hons klädstil ut? fjortis (:
42. Vill du att han/hon ska kopiera detta och skriva om dig? har hon redan gjort

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag äslakr dig men det var en jävla mycket om MOROT :O:O:O:O

akta så jag inte kmr och knullar dig :)

2010-04-30 @ 16:29:01
URL: http://rebeckajohansen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0