EN TREVLIG SÖNDAG

har sovit hos lina & sigrid från igår till idag.
det var jätte kul.
vi åkte bussen dit från skolan och när jag gick av bussen så hittade jag min bästavän
paul.. en vägstolpe som jag gick pilgrimsfärd med.
sen så kom deras mamma och hämtade oss och så var vi hemma hos dom en stund
och sen en halvtimma senare bar det av till stan.
efter stan satt vi och skojjade hela kvällen och hade dreta kul.
det måste göras om snart bruds.

bilder från stan igår:






jätte snygga bilder. jag vet.
nu sitter jag här hemma hos pappa och gör typ ingenting.
bara tråkar och längtar tbx te sigrid & lina.
får väl gå ut och hitta på nåt elr något annat gött.
ha det bäst.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0