I cry when I think of us and I miss it, give me a second chance

idag är jag sjjjuuuuk
inte kul!
jag har:
feber
förkylning
knasig mage
ont i hela kroppen
svårt att andas
o.s.v!
jag hatar att vara sjuk..
tur att jag har dessa skämt att roa mig med^^

haha jag råkade knivhugga han med en kniv (A)
haha jag råkade köra över han med  moped (A)
Haha, jag råkade supa mig full på alkohol (A)
garvar sjukt mkt åt dom XD
jag och min humor^^
den sista kom jag på själv (a)
----------------------------------------------------------
iaf inatt har jag sovit ungefär 3 timmar för det har
varit så jävla varmt och jag har haft världens
huvudvärk och vaknat var 10nde minut.
men jag kan inte somna om nu så det får väl räcka
med sömn för mig idag.
ni får räkna med en del bloggande idag för jag har
inget annat att göra.
men mer inlägg kmr!
bbyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0