kärlekstest

Du och din pojkvän/flickvän gör denna annars kommer det att ta slut mellan er inom en månad!!


Vad heter ni? Emilia & Robin
Hur träffades ni? en gång när jag var med en kompis (:
Hur länge har ni varit tillsammans? vart på gå några veckor men blev tsm igår
Är ni förlovade? nejj
Bor ni i hop? nejj
Har ni barn? nepp
Har båda körkort? han har moped xd tyvärr..
Kommer du ihåg er första kyss? jupp
Vem sa "Jag älskar dig" först? båda trorja
Vem är äldst? robin
Vilka stjärntecken är ni? Oxe & Skorpinjon
Vem fyller först på året? han :<
Vem sjunger bäst? har inte hört han sjunga än xd
Håller ni i handen på stan? klart <3
Kände ni varann innan ni blev ihop? japp
Vad har ni gemensamt ? massa olika
Blev du kär i första ögonkastet? nja, först gången jag träffa han var när jag va med mitt ex xD
Har ni någon speciell låt? japp
Har ni några "fri kort"? huhh ?
Har ni stora framtidsplaner?  jaa <3
Har ni gråtit i varandras armar? jag har typ gråtit i hans
Har ni varit utomlands tillammans? nope
Vilket är ert bästa minne ? alla <3
Vem lagar bäst mat? jag, sådeså (h)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? kolla på film och myser <3
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? typ^^
B
or ni långt ifrån varandra: det tar typ 5 min att gå xd
Blir du lätt svartsjuk? mh
Brukar ni bråka? händer väl
Ringer eller SMS:ar ni mest? båda :D 
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? allt
 Brukar nån av er prata i sömnen? vene


jag älskar dig robin <3


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Cute :')

2010-03-22 @ 16:27:09
URL: http://www.hcm.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0