måste verkligen sova nu

nu är klockan 00.30, och jag är inte ett dugg trött :(
tyvärr så vet jag att jag kmr vara det på morgonen.
rebecka har hitills gjort mig sällskap men hon skulle sova nu.
men jag har iaf min trevliga pöjk kvar att prata med (a)
men nu ska jag nog faktist snart försöka att sova.
jag sov bara två timmar inatt så det lär nog igentligen behövas
och inatt lär det bli ungefär 3-4 timmars sömn.
så kanske bäst jag börjar!

denna gulliga bild gjorde rebecka, mattenörden:

bara så att ni vet så älskar jag henne!

och imorgon ska jag få träffa en söt påålllee som stor hos henne.
och ha massa kul med andra tösungar senare.
jag och rebecka har så många äventyr framför oss! :D
men nu ska jag försöka bli lite trött sååååå,
byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0