YOUR LOVE IS MY DRUG

hellu everyone!
idag har dagen faktist varit ganska bra.
idag är jag glad och har inga problem.
allt känns perfekt och jag vill ha det såhär för evigt!
dagen började iaf med musik,
som är mitt favorit ämne för då har man jätte kul,
och särskilt när man är med sigrid.
där försökte vi lära oss I'm yours på gitarr,
och det gick väl ganska bra.
Jag tycker att ja blir bättre och bättre på gitarr
för varje gång som jag spelar.
annars så har jag varit med stefanie och några
andra göllungar i skolan idag.
angående mitt hår som jag färgade i förrgår
så blev jag jätte nöjd!
Min syster färgade det åt mig och det blev otroligt
bra!
nu är det mörkbrunt.

iaf, idag ska jag nog plugga en hel del för jag har
SO prov på fredag och sen så har jag massa läxor.
och sen om jag hinner på kvällen så ska jag nog
vara med min robin <3

men ni får ha det bra så hörs vi senare!
PUSS

dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0