FOTBOLL I MITT HJÄRTA FÖR ALLTID <3

tjobre!
kom hem från fotbollsträningen för typ 2 timmar sen.
så gick fram till farmor och åt grillat, och sen när jag kom hem slängde jag mig i duschen.
sen har jag suttit här vid datorn typ en halvtimma.
och jag var förvånad över att jag inte hade ont nån stans elr att jag hade träningsvärk.
men så satte jag datorn på knät och...
AJJJJ!!!!!!!!!!!
jag har ett blåmärke på knät som gör skit ont!
så inget kan röra det.
aja, det är det värt för att få träna fotboll.
träningen idag var ganska kul, lite folk men frida och jag var på bra humör ändå (:
men ska dricka typ 5 glas vatten nu för är skit törstig.

jag älskar fotboll!!!

+ här får ni en film på vår underbara lärare ''pettson''

Kommentarer
Postat av: frida

" hur känns det där nere? "

haha, jag menar ju oxå att det ska komma från dig som bara ramlar när du springer utan anledning. host host (H)

inte bara jag som kör liggade fotboll här =)

rompekläm på dig höhö (A)

2010-05-14 @ 13:32:24
URL: http://fridabck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0