Call your girlfriend, It's time you had the talk. Give your reasons. Say it's not her fault. But you just found somebody new

Hejhopp gummisnopp!
Kom till färgelanda klockan halv 6 där min älskling emma & några te vänta.
Så satt i centrum med alla dom och tjöta i mer än en timma typ.
Höll på och drev som fan med mike XD
Sen drog vi te skolan och någon gång då kom pontus och va social.
Vi klättrade upp på taket och hade kul men då kom någon surkärring och sa att hon skulle ringa polisen -.-
Så drog te gårn och var där och tjöta med pontus en stund.
Sen drog emma, pontus & några te med mig till bussen.
Så kom hem för typ 45 minuter sen och sen dess har jag ätit & smsat med en sötis.
Riktigt trevligt.
Men nu ska jag sitta här och nöta spel på spelo.se, kul liv! :D
Skriver kanske mer idag annars imorgon.
PÖSSHAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0