jävla skit helvetes fanskap

tjenis penis!
slutade klockan 11.10 idag, det kallar jag underbart!
så drog till centrum runt tolv och träffade victor så satt vi o tjöta några timmar.
sen drog jag med emma hem och åt pannkakor med hon & hennes mamma.
riktigt trevligt!
sen drog vi till fla en stund sen drog emma men skulle med 9 bussen hem så fick
sitta kvar alldeles själv, men vem kommer då till räddning om inte victor.
så tjöta lite med han o några mer som kom.
men nu är jag hemma och hände en sak här som jag inte precis mår bra av.
blir kanske inget på valborg nu jävla fan...
men ska vänta o se om en person loggar in på fb en stund, skulle behöva
prata lite för han får mig alltid att bli blad.
annars sover jag ist.
jaja.
hejhej

dina kramar är dom bästa i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0