För jag blir så Dum av dig Säg bara till när var hur Visst det är väl dumt av mig Men jag blir som blind, jag blir som stum Jag borde nog lugna mig Dom kommer döma mig Du lär väl lämna snart och här står jag kvar För jag blir så dum av dig

Tjenis penis!
Sitter och chillar brett framför datorn och gör typ inget, tjötar med lite folk.
vet att uppdateringen suger men vet inte riktigt vad jag ska skriva,
blir typ inget vettigt av de och har inga nya bilder att lägga upp.
men ska försöka göra något vettigt av de hela.

helgen har varit hela jävla awesoommee.
fredag blev de en galen kväll med dem närmaste,
fyfan vad kul de var.
lördag blev de fjorden med gött folk, hade verkligen cp kul, förutom en sak men palla bry
sig man lever bara en gång förfan!
och söndagen bara ta det lugnt med lite goa människor.

denna veckan har jag ingen aning om vad som händer faktist.
blir nog en go slappvecka med tid för kompisar och bara ta de lugnt.
imorgon tror jag de blir färgelanda och träffa john och någon mer.

nej usch nu börjar jag bara tjöta om vad jag ska göra hela tiden.
lika bra att sluta skriva här innan de blir kaos av alltihopa.
puss på penis hej

och när du ler blir jag svag, när du säger mitt namn så dör jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0