Som jag hade dig förut

tjingeling.
har nyss käkat, nam nam.
har typ inte gjort något idag bara slappt i soffan.
senare blir de kanske en cykel tur för ska kanske träffa tobias en stund.

igår så åkte jag och linnea till almas stall och grejade och red almas häst iris.
UNDERBAR HÄST!
sen så var vi på ridskolan och lekte med en hund oså.
kom hem runt 7, hann inte åka på träningen :(
så då blev de att kolla tv några timmar.
runt 11 någon gång så fick jag besök, av anders och kraffs som var ute
och åkte med fyrhjulingen, så åkte med dom en sväng. fyfan säger jag bara!
sen blev de tjöta med dom typ en timma.
runt 1 ringde tobias så tjötade med han i några timmar.
är så snäll som håller han vaken hela nätterna ^^

i förrgår så åkte jag och sara o träffa tobias,
gjorde om en busskur till växthus och hade roligt.
sen blev de att prata i telefon med tobbe till halv 6 XD

men har inget mer intressant att säga,
slänger upp lite bilder från dom senaste dagarna nu.
pusshaj

växthuset <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0