And how should I handle this without you, you're so far away and I need you to stay

tjabba tjena hallå!
sitter och lyssnar på en massa fina lugna låtar och tänker lite.
verkligen älskar att bara sitta och tänka o ta det lugnt nu på kvällarna/nätterna.
ska krypa till kojs om en, två timmar eller något för ska upp tidigt och fira lillasyster som
fyller år.
och åker även till liseberg i morgon med familjen, underbart!

idag så åkte jag till stigen och träffa min underbara emma blom!
badade, tjötade & träffade en massa annat folk.
sen drog jag, emma och tobbe till fla och satt o tjöta.
riktigt trevligt.
och nu är jag hemma och funderar på om jag vågar se klart en skräckfilm
jag började se för typ en vecka sen, sjukt läskig verkligen!
aja tänker inte trötta ut er genom att skriva om inget.
så tjao!

som vanligt, igen och jag förväntar mig så mycket
inget blir som jag vill pallar inte trycket
håll om mig och stanna även fast du inte vet hur jag är
känner dig knappt men vill vara där du är



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0