haar tråkigt

Först och främst, lovar du att svara ärligt? Ja
1. Fullständigt namn: Moa Emilia Blomqvist
2. Ålder: 15 år i november
3. Var bor du? Järbo/färgelanda ibland
4. Bor tillsammans med: Pappa, linnea & ibland småsyskonen
Bor hos mamma sällan
5. Husdjur: kaniner & katt ibland
6. Färg på ditt hus: rött med vita knutar
7. När är du född? 13 November 1996
8. Klass: börjar 9an om ca en månad
9. Vilket år tar du studenten? 2015
10. Något jobb? ne
11. När gick du upp i morse? runt två
12. När ska du sova? om några timmar
13. Duschat idag? ja
14. Kramat någon idag? yes
15. Pussat någon idag? a
16. Vad har du ätit idag? mat
17. Dagens klädsel: tråkig klädsel
18. Dagens smink: puder, mascara och rosaläppstift,
ja jag hade smink på mig för en gångs skull
19. Dagens sötnos: victor
20. Dagens roligaste: linnea
21. Har du många vänner? tillräckligt
22. Hur många har du kysst? räknar inte
23. Vem kramade du senast? victor
24. Vem saknar du? massa
25. Hur många har varit otrogna mot dig? 1 som jag vet
26. Har du pojk-/flickvän? japp
27. Vem pratade du senast med i telefon? victor
28. Vem fick du senast sms från och vad stod det? från victor, det stod:
Va inte ledsen nu <3
Kommer aldrig lämna dig, älskar dig mer än vad du nånsin kan förstå <3
Favorit…
29. …film: massa olika
30. …låt: alla verisioner av be mine - robyn
31. …mat: massa olika
32. …dryck: cööla
33. …färg: rosa kanske?
34. …tv-serie: andra avenyn när det gick
35. …stad: vene
36. …land: sverige
37. …ämne i skolan: idrott
38. …tv-program: olika
Senaste…
39. …personen du tänkte på? victor
40. …personen du pussade? victor
41. …gången du spydde: ett jävla tag sen
42. …gången du grät? några timmar sen
43. …pizzan du åt? 3 veckor sen kanske?
44. …gången du var i Göteborg? en månad sen kanske
45. …gången du var i Stockholm? aldrig varit där
46. …gången du duschade? i morse
47. …gången du sov? samma som ovan
48. …personen som såg dig gråta? victor
Blandade frågor...
49. Svart eller vitt? svart
50. Hund eller katt? Katt & Hund
51. Ut och festa eller hemma och mysa? fest!
52. Tv-spel eller datorspel? tv-spel
54. Pussas eller kramas? båda
55. Lunarstorm, Helgon eller Playhead? Inget
56. Ragga eller bli uppraggad? båda
57. Big Brother eller Paradise Hotel? paradise hotel
58. Har du svart hår eller blont? blont
59. Har du blå eller bruna ögon? gråblå typ
60. Choklad eller lakrits? choklad ofc!
61. Göteborg eller Stockholm? göteborg
62. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
63. Cocacola eller fanta? cocacola
64. Pizza eller kebab? pizza
65. Randigt eller prickigt? randigt
66. Älska eller älskas? båda
67. Leva eller dö? leva
Antal…
68. …personer du älskar? alla mina vänner, min familj och min pojkvän
69. …personer du hatar? hatar ingen, men ogillar många
70. …pojk-/flickvänner du haft? för många
71. …personer du sovit bredvid? många
72. …glassar du ätit på en dag? 2 kanske
73. …gånger du haft minnesluckor? händer väl ibland
75. …prov du fått full poäng på? typ 1 eller 2 kanske
76. …personer du saknar just nu? saknar massa
77. …gånger ditt hjärta brustit? för många
78. Nämn en festival du vill gå på nästa år: peace & love kanske
Vem…
79. …vill du kyssa just nu? victor
80. …träffade du senast? david
81. …sjöng du senast för? vene
82. …hade du senast msn-konversation med? emma
83. …spelade du senast tv-spel med? längesen
84. …vill du ta med på en romantisk resa? victor
85. …vill du kasta en sten i huvudet på just nu? dedu
86. ..förtjänar att dö? ingen
87. …är söt? victor
88. …vill du sova jämte den här natten? min kudde
Vad…
89. …gör dig glad? mina vänner
90. …gör dig ledsen? massa olika
91. …vill du helst göra nu? vene
92. …önskar du att du slapp göra? inge aning
93. …vill du ha nu? pengar
94. ...är viktigt i ditt liv? alla som står mig nära
95. …längtar du till? tills när jag får min nya häst
96. …tycker du om dina betyg? måste nog byggas upp lite
97. …ångrar du i ditt liv? står för det mesta jag gör, ångrar bara några saker just nu
99. Vilket är det högsta betyg du fått? mvg+
100. Hur mycket är klockan? 22.26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0