skriver av mig

DU KAN SLUTA LÄSA HÄR OM TYCKER FOLK SOM SKRIVER OM SITT PRIVATLIV ÄR DUMMA I HUVUDET ELLER SKRIVER FÖR ATT FÅ UPPMÄRKSAMHET, TACK SÅ MYCKET!
FÖR ER ANDRA, LÄS VIDARE.

det finns en låt.
en enda jävla låt som kan bryta ner mig totalt.
några ord i en melodi.
kan få mig till botten på dom 3.50 minutrarna den spelas.
har lyssnat på låten i flera dagar nu.
låten påminner mig om min jobbigaste period i livet.
när jag försökte ta livet av mig själv, psyket, min gamla flickvän och allt det jobbiga!
nästan allt i låten passar perfekt in.
uscch klarar inte det här mer, vill tbx.
var bara tvungen att skriva av mig lite.
peace



några bilder tagna någon av gångerna jag varit på vänerviken, mitt andra hem.


haha väldigt snygg bild, nefan men diggar håret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du varit inlagd där?

2012-02-07 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0