So I stumble there, along the railings and the fences I know if I'm face to face that she'll come to her senses

tjabba tjena hallå.
har nyss ätit frulle och sett klart på suckerpunch.
riktigt najs!

igår var sista dagen i sommarskolan, underbart!!
så jag tog 1 bussen och åkte hem o chilla.
sen så drog jag och sara iväg på hennes moppe i några timmar, käkade pizza
och sånt där.
sen tog jag bussen ut till fla runt 6 och badade med älskling, almin & tina.
sen drog jag och älskling hem till honom och kollade film, mys!

får se vad som händer denna dagen, alla är ju på det jävla cross vmet.
ska iaf duscha snart och ringa ett viktigt samtal och sen får man väl se om det händer något.
jaja pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0